bab ni susah untuk di ajar... kerana terlalu banyak subtajuk dalam rbt ting. 1ni.. ( sdikit, alatan, mesin, dan rekacipta).. tahun ni... aku buat pendekatan dan pendedahan beberapa proses dalam membuat projek ( proses menanda, mengukur, memotong, membina dan mencantum, & membuat kemasan)selepas itu... buatkan satu situasi bagaimana nak menyelesaikan satu masalah berkaitan produk.(rekacipta)..barulah pelajar aku boleh mengingat fungsi alatan dengan baik... walaupun pelajar yang lemah 2M... guru ibarat lilin... haifasaree
bab ni susah untuk di ajar... kerana terlalu banyak subtajuk dalam rbt ting. 1ni.. ( sdikit, alatan, mesin, dan rekacipta).. tahun ni... aku buat pendekatan dan pendedahan beberapa proses dalam membuat projek ( proses menanda, mengukur, memotong, membina dan mencantum, & membuat kemasan)selepas itu... buatkan satu situasi bagaimana nak menyelesaikan satu masalah berkaitan produk.(rekacipta)..barulah pelajar aku boleh mengingat fungsi alatan dengan baik... walaupun pelajar yang lemah 2M... guru ibarat lilin... haifasaree
ReplyDeletetq lea semoga kita d beri kekuatan utk terus cekal mendidik, teruskan kecemerlangan
ReplyDelete